Opnieuw....de avond ervoor.... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Krista Hooft - WaarBenJij.nu Opnieuw....de avond ervoor.... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Krista Hooft - WaarBenJij.nu

Opnieuw....de avond ervoor....

Blijf op de hoogte en volg Krista

27 Juli 2014 | Nederland, Delft

....en opnieuw staat mijn bagage klaar. In dit geval geen koffer maar een backpack geleend van Robine. Bijna klaar, ik ben mijn best aan het doen om voor vier weken 15 kilo bagage mee te nemen....lastig. Noem het een uitdaging. Komt vast goed. Intussen zijn de zenuwen door mijn lijf aan het gieren. Een lange reis voor lange tijd is niet de eerste keer, maar dit is wel de eerste keer dat ik 'm voor een deel zelf heb ingevuld met heel veel lieve hulp van Sascha. Met, wat ik denk, prachtige belevenissen en geweldig mooie ervaringen, maar toch spannend. Sluit alles op elkaar aan? Is wat ik bedacht heb ook daadwerkelijk te regelen als ik er uiteindelijk ben? Gelukkig krijg ik terwijl ik dit typ van Jacques lieve en uitgebreide mailtjes over hoe alles in Kuala Lumpur werkt, waar het zwembad is, waar ik kan eten, etc, dus ik weet dat de eerste vijf dagen iig top zullen zijn. Daarna twee weken vrijwilligerswerk. Ook dat is geregeld. En daarna 10 dagen backpacken....alhoewel, hoort slapen in een hotel met badkamer en wc echt bij backpacken? Ach, het zal me eerlijk gezegd schelen. Ik heb ook vakantie, toch? Gauw nog even de laatste net gewassen kleding in de tas gooien, laatste vuilzak weggooien en dan naar bed. Vijf uur opstaan morgenochtend gaat me zwaar vallen.....maar gaat het helemaal waard zijn. Tot gauw! Liefs

  • 27 Juli 2014 - 21:21

    Loes:

    Nou lieve Krista francoise :) zeker weten dat t n hele mooie reis gaat worden!! Veel dingen zien. Veel dingen meemaken. Beleven. Ervaren. Ervaringen opdoen. K wou dat ik een stukje mee kon reizen.. ;)
    Dat kan dan nu met de blog. Ik ben benieuwd. Enne.....mensen zeggen vaak dat kinderen op apen lijken. Straks kun jíj ons vertellen of dat écht zo is. :)

    Heel veel plezier! Doe ook voorzichtig. Leeches zul je geen last v hebben. :)

    Dikke kus. Ik hou van je.
    Loes

  • 27 Juli 2014 - 23:14

    Pat:

    Nou lieve Krista... Het gaat goed komen! Op naar het avontuur!

  • 28 Juli 2014 - 09:19

    Esther:

    Lieve Krista,

    Wat een verrassing!! Ik was nog in de fase van geen plannen. Zei t weekend nog tegen Saar even Krista appen of ze al aan het genieten is. Niets van dat alles dus: inpakstress, reisspanning en avonturenkriebels. Je gaat een prachtige reis tegemoet!! Heel veel plezier lieverd. Op naar een terugkomst met de mooiste ervaringen.

    Liefs Esther

  • 11 Augustus 2014 - 12:03

    Loes:

    Verdorie schrijf ik n hele reactie...weg...ik moet nu weg dus gn tjjd km te reageren uitgebreid op je tweede verhaal. Dat had ik dus af!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Krista

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 5544

Voorgaande reizen:

19 Juli 2017 - 05 Juli 2017

India

28 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Maleisië (Borneo) & Brunei

09 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Ethiopië

Landen bezocht: