Laatste.... - Reisverslag uit Penampang, Maleisië van Krista Hooft - WaarBenJij.nu Laatste.... - Reisverslag uit Penampang, Maleisië van Krista Hooft - WaarBenJij.nu

Laatste....

Blijf op de hoogte en volg Krista

20 Augustus 2014 | Maleisië, Penampang

....want wrs hierna geen internet meer. En aangezien ik toch ook wel wil melden dat het hier ook fijn kan zijn. Terwijl ik dit typ uitzicht op een zwembad gevuld met chinezen en japanners, zwaar overdressed voor de 35 graden hier. Aan de andere kant, zwaar verbrand op een strandstoel is ook geen pretje kan ik melden.... Ik zit, per ongeluk, leuke aanbieding op het internet, in een zakenhotel in kota kinabalu. Morgen weer weg. Dan ben ik hier 2 nachten geweest en dat is zat. Kota kinabalu is niet echt een noemenswaardige stad. Zoals vermeld in de lonely planet: hoeveel winkelcentra kan je plaatsen in een stad? Best wat. Na in vier te zijn verdwaald op zoek naar een boekwinkel ben ik gestopt en ben ik het zwembad ingedoken. Met boeken op de strandstoel, dat wel.Terwijl mijn soundcloud op #chill staat huilen bij Tuesdays with Morrie en me verbazen over Room. De boekwinkel is inmiddels mijn favoriete plekje geworden hier. Zegt wel wat over de stad verder.
Morgen het vliegtuig naar Tawau (aangezien je hier wrs een eigen vliegtuig kan kopen voor twee tientjes meer......vliegen kost je zo goed als niks), daar een nachtje blijven en dan drie dagen en twee nachten op een eiland waarvan ik de naam even kwijt ben. Daarna richting KL, heerlijk, nog een dagje bij Patricia, Jacques, Lucas en Tessel en dan naar huis. Mooi op tijd. De appjes stromen binnen: ik ben thuis, wanneer ben jij thuis, hoe heb je het? Superlief, maar nu wil ik wel. Borneo is prima, mensen zijn lief, het is niet heel duur, veel te doen (morgen ochtendje ziplinen), het weer is prachtig. Maar naar borneo ga je voor de natuur, de jungle, de dieren. En dat heb ik wel gezien na twe weken vrijwilligerswerk en twee dagen National Park inclusief een deel van mt kinabalu beklimmen.
Een weekje en dan weer naar huis. Geen ramp. De laatste dagen waren prima. Ik heb van alles gezien, ervaren, gedaan. Een wijntje op mijn eigen balkon lijkt me helemaal geen slecht plan.....

  • 20 Augustus 2014 - 13:28

    Loes:

    Hihi bedenk goed wat je met je laatste zomerdagen doet!!! Hier sloeg de verwarming aan gister toen ik de deur en raam openzette naar de tuin na weer een regenbui.

    heel veel plezier met de superslannende dingen die nog komen gaan.

    Ik moet zeggen ik vind t wel beter dan Ethiopië hoor.....nu heb je tenminste toch ook effe lekker vakantie niksdoen en genieten ipv werken werken...;)

    Tot volgende week lieverd. Ik hou van je.
    loes

  • 21 Augustus 2014 - 09:01

    Nel Ruggenberg:

    Lieve Krista,

    Wist niet dat je zo'n reis aan het maken was, omdat ik een poosje niet op het werk geweest was.
    Nu alweer een paar weken aan het werk, al valt het tegen Krista en is het niet wat je er van verwacht hebt, als je eenmaal thuis bent blijven vaak de mooie dingen je bij en het is natuurlijk super stoer dat je dit alleen onderneemt!!
    Geniet nog van je laatste week!!

    Liefs Nel.

  • 21 Augustus 2014 - 09:01

    Nel Ruggenberg:

    Lieve Krista,

    Wist niet dat je zo'n reis aan het maken was, omdat ik een poosje niet op het werk geweest was.
    Nu alweer een paar weken aan het werk, al valt het tegen Krista en is het niet wat je er van verwacht hebt, als je eenmaal thuis bent blijven vaak de mooie dingen je bij en het is natuurlijk super stoer dat je dit alleen onderneemt!!
    Geniet nog van je laatste week!!

    Liefs Nel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Penampang

Krista

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1817
Totaal aantal bezoekers 5542

Voorgaande reizen:

19 Juli 2017 - 05 Juli 2017

India

28 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Maleisië (Borneo) & Brunei

09 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Ethiopië

Landen bezocht: