De avond ervoor - Reisverslag uit Delft, Nederland van Krista Hooft - WaarBenJij.nu De avond ervoor - Reisverslag uit Delft, Nederland van Krista Hooft - WaarBenJij.nu

De avond ervoor

Blijf op de hoogte en volg Krista

12 Juli 2012 | Nederland, Delft


De avond ervoor
Geplaatst op 12 jul 2012 - 23:59

Of ik dan een blog wil bijhouden. Ja, hoor, dat wil ik wel. Mijn eerste schrijf ik vanavond, de avond voor vertrek. Terwijl ik me afvraag of ik wakker ga worden van de wekker die om half 7 gaat omdat ik een laatste injectie moet halen vlak voor het vliegtuig vertrekt, typ ik wel een eindje weg. Morgen, 12.00, vertrek vliegtuig. Eindelijk. En of ik er naar uitgekeken heb. En of ik er zin in heb. Sterker nog, en of ik er aan toe ben. Zo'n driekwart jaar geleden schreef ik me in als vrijwilligster, zo'n half jaar geleden, om precies te zijn 7 maanden min 3 dagen geleden, kwam ik erachter het eigenlijk te moeten. Om zoveel redenen. En nu, gaan! Volgens mij heb ik alles ingepakt, ik ben denk zowel voorbereid op een sneeuwstorm als een hittegolf. Laat maar komen! En ja, dat houdt in, teveel bagage. Misschien morgenochtend er toch nog wat uitgooien? We gaan het zien. De belangrijkste spullen zijn in ieder geval mee. Een paspoort, het gele boekje, mijn bankpasje. Maar nog belangrijker, het boekje van Jade, klaar om verhalen in op te nemen, het zakje vol kleine spulletjes gekregen van vrienden en het boekje vol lieve woorden, ook van lieve vrienden en vriendinnen. Volgens mij kan dan niks meer fout gaan. En ja, het wordt bikkelen en aanpassen. Ook hier, we gaan het zien. Niks te winnen en niks te verliezen, toch? Tot heel gauw :) Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Krista

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5545

Voorgaande reizen:

19 Juli 2017 - 05 Juli 2017

India

28 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Maleisië (Borneo) & Brunei

09 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Ethiopië

Landen bezocht: