Week 2 - Reisverslag uit Hawassa, Ethiopië van Krista Hooft - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Hawassa, Ethiopië van Krista Hooft - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Krista

30 Juli 2012 | Ethiopië, Hawassa


Een keer per week het internet op is makkelijker vol te houden dan ik dacht :) Dus opnieuw een weekje later. En eigenlijk heb ik niet zo heel veel nieuws te vertellen.

Dit weekend een tripje te paard gemaakt van Dodola naar de Bale Mountain en de volgende dag weer terug naar Dodola. Conclusie: paardrijden is gewoon niet mijn ding. En na een nacht flink ziek te zijn geweest op een paard terugrijden is al helemaal niet aan mij besteed. Goed, ik heb het geprobeerd. Het uitzicht vanaf de berg was echter prachtig evenals de weg erheen. Landschappen die ik niet had willen missen. Ik heb m'n best gedaan mooie foto's te maken maar sommige momenten kan je niet (en moet je ook niet willen) vastleggen. Die moet je hebben ervaren.

Op het project loopt het. We zijn nog steeds heel actief het gras aan het bijknippen en hebben ons inmiddels ook gestort op het schoonmaken van de wc. En als ik heb heb over schoonmaken van de wc dan bedoel ik niet met een sopje en een emmertje even poetsen. Je moet je een hok voorstellen met zes wc's, drie voor de jongens en drie voor de meisjes, die ooit is neergezet door een organisatie met vast zeer goede bedoelingen maar men is vergeten te vertellen dat je een wc schoon moet houden. Dat is dan dus ook al zeker zo'n twee jaar niet gebeurt. Gatver..... Aan ons de 'schone' taak deze klus te klaren. Ach, je hebt toch vakantie.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Hawassa

Krista

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 5571

Voorgaande reizen:

19 Juli 2017 - 05 Juli 2017

India

28 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Maleisië (Borneo) & Brunei

09 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Ethiopië

Landen bezocht: